Back in school

Det var riktigt underhållande att få skåda alla "små" ettor, för ja visst, visst känns dom små. En annan kan ju skryta med ett års mer erfarenhet av livet. Något mera att skryta om finns nog inte. Småttingarna var 16 stycken i klassen! SEXTON STYCKEN! Helt absurt. Vi är tio i våran klass?

Första skoldagen började med att Anja gav oss lite papper, som faktiskt, tro det eller ej, sitter i en pärm. Gjorde hål med en sån där hålgrej också, inte egna med pinnarna i pärmen som jag brukar. Bara det är ett stort steg i rätt riktning. Hon bjöd på lite frukt och sånt också. Vi fick information om schemat, it sucks!
Kvart i fyra vareviga dag förutom Fredagar. KUL! Skolfoto i morgon också, det är ju jävligt typiskt det med.
Jag ser ut som en sucker, inte allt för roligt. Synd att man inte råkade ut för en tandläkartid som förra året. Damn, man måste ju vara med nu.

Jag har dessutom lyckats skära mig i vänstra tummen idag. Hyffsat djupt faktiskt, gud vad jag grinade! Hah!

Viktor Lidman - Jag tycker om dig obeskrivligt mycket! <3



Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback