glassigt

När du hör en bra låt och din partner är kåt äre glassiiiiigt

när du har sommarlov och du håller hårt me're glassiiiiigt

och när fredan är slut och du ska gå ut äre glassiiiiigt

när du har sjukt bra koll och hälsan i behåll då äre glassiiiiigt.


I can feel every heartbeat of yours, even if you're miles away. When you're not close enough my heart scream out loud. I don't know what I should say, when i think of you i feel proud.
You and me against the other. We're supposed to be, supposed too each other.
Do you feel like I feel? Every kiss feels like you heal.
Your love is a forever danger, every minute from you my heart feel more anger.
You gave my heart a lift from the bottom of a dark hole, and now I like you with all my soul.

Det är fredag idag. En vanlig fredag för mig innebär stressen att fixa dricka och fest. Denna fredag är annorlunda. Helt tvärtom faktiskt. Sitter här, väldigt rastlös och väntar på att mamma, jag och Elvis ska ut och promenera. Lite nyttigare än alkohol också. Älskling var här förut en stund. Men forsatte till Puffe sedan och senare till stan för klassfest. Han återkommer halv två i natt. Sjukt långt kvar. Nej, nu måste jag ta på mig lite kläder.

Dagens pärla: Mamma

viktor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback