born with a silverspoon in my mouth

Mitt rum är kaos. Det ser ut som om någon liten krypskytt varit framme och slängt in en handgranat. Mamma säger att hon väntar på att kackerlackorna ska komma nerhoppande från trappan. Så illa är det då inte i min mening.

Klockan är snart halv tolv och jag känner mig på bättre humör, trots att Viktor inte ringt än som han skulle, men jag har kommit fram till en sak; man kan inte få allt här i livet. Jag har en mamma, en pappa, syskon och pojkvän, och jag älskar dem alla så fruktansvärt mycket. Varje person bidrar med något i mitt liv, jag fungerar inte utan er, skulle en försvinna fungerar inte mitt liv.

Måste skryta lite, var ute och sprang förut med Elvis. Det var skönt, kul och avkopplande. Jag hann tänka på så mycket. Det ska ske oftare. Några timmar efter att jag kommit hem åt jag filmjölk och fullkornsflingor med äppelbitar i. Det var smaskigt!

Godnatt, nu ska jag sova kollar på min O.C-box och sen sova. Lär väl vakna senare av att Viktor ringer.

Viktor, jag älskar dig. Nu och för alltid. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback