i took over

Det känns som om deprissionens fas har avslutat sitt kapitel för den här gången. Jag ser fram emot ljusare tider.
Mitt hår är fortfarande orange, i'm starting to getting used to it.

Mamma och jag var på Willy's och handlade i dag, det var mammas första gång. Sådana affärer är "budgetaffärer" enligt henne. "Lågprisvaruhus och alla dess tillbehör." Meningen skrämmer väl min mamma. Men hon tog tjuren i hornen i dag och begav oss dit i vilket fall som helst.
Hon tyckte tydligen att det var billigt och bra, för det blev en del kassar som transporterades i bilen hem därifrån.

Jag har nationellt prov i Matte A i morgon, jag har ont i magen. Matematik är inte mitt ämne, direkt.
Påtal om skola och sånt så var jag på mentorsamtal i dag, jag och mamma. Ligger efter som bara den efter all frånvaro. Vi får väl se hur det går med allt.

Saknar Viktor så fruktansvärt mycket också, han vet nog inte att han betyder allt för mig.

jag älskar dig, viktor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback