'cuz it's to bad

Tycker det är så konstigt med svenska föräldrar, utlänska med kanske. Att dom alltid, så fort dom möter någon, skryta med ungen hur den kan göra olika saker. Som till exempel bakåtvolt, vissla med stjärten eller sjunga 17 snapsvisor som ungen sammanställt till en lång visa, och samtidigt översatt den till italienska.
OK, att man visar att hunden kan sitt och tassen, men det börjar gå lite långt när man dresserar ungarna.

För övrigt så blir det till att sola idag, hela dagen, orkar inte lyttersta längre heller. Jag kanske är lite av en enstöring, men jag tycker det är skönast att sola här hemma, ensam. När det blir varmt så tar man några dopp i poolen, perfekt!

I kväll vankas det kalas. Partytält, kubb, brännboll, alkohol, you name it! Om Viktor hade fått följt med hade kvällen vart fulländad.

Igår kväll satt jag, emelie, julia och tobbe och myste på tobbes balkong, snackade övernaturligt och mådde bra.

Nej, nu ska jag ut i solen and become a nigger.

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback