ooh boy, i'd be in trouble if you left me now.

Gårdagen var en trevlig kväll. Hos Emmy grillade vi, drack lite och kollade på Tisnaren runt. Jag, Amanda och Emmy skrattade så tårarna trängde sig ut och skämdes lite ibland också. Gud, så man såg ut! Fet som en julgris, blek och äcklig. Det ända som var fint då, det var håret, åh vad jag saknar mitt långa, blonda, tjocka hår. GAH!
Ska klippa mig om två veckor, påtal om hår. Likadan frisyr som jag klippte sist, sen åker löshåret på bak också, blir nog riktigt nice!
I morgon blir det Skara med familjen, plus Viktor. Otroligt skönt!

Nu kom solen fram, ska slänga mig på en madrass i poolen och flyta runt, och försöka bli lite brun i alla fall.

Viktor.. nej, det går inte att förklara. <3

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback