people are all the same

you only get judge by what you do.



Min familj ska grilla i kväll, jag ska umgås med dom. Det var länge sen. Blir säkert bra så.
funderar på att städa mitt rum också, förstår inte, det är aldrig städat i mer än en dag.

Lång helg är det, och dom dagarna som passerat av helgen har jag tillbringat med min bejbi, Viktor. Kan det bli mycket bättre? Eh, nej.


- Sötgöte.
- Du är en den sötaste jävla göten i hela jävla Göteborg.

HAHA, Sötnos! <3


Jag har bara en halv nagel på ena min lilltå, det gör ont, fruktansvärt ont. Onödig fakta kanske. Jag tror Veijo och hans kusin Pekka har slagit läger i min panna ihop med sina zigenarkompisar. Hjälpen är utom räckhåll, ingenting funkar för att bli väck med dom. Dom biter inte på clearasil. Ännu mer onödig fakta, borde sluta upp med att gnälla, kanske.

9 dagar kvar till Hultsfred nu. Längtar otroligt mycket! Jag, Amanda, Viktor och hans kompisar, finns inget som slår det här, DAMN, vi ska ha kul!

I morgon ska jag på fest, det var länge sedan. Börjar komma ur mönstret.

v - <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback