Conversus Locus

made my life into a mess.
now it's to late to face it,  i'm already start to lose control.


sitter och funderar lite, filosoferar, med ett finare ord. jag trivs ganska bra med livet just nu, faktiskt. surt det här med hultsfred, men ah som sagt, jag ska dit ändå. jag ska se chemical vocation, that's it!

min mage är ledsen i dag känner jag. jag var inte så snäll mot den igår, misstänker jag. alkohol blandat med brännboll och spring, ah, det känns idag, kan jag lova. träffade min kusin igår, eller jag gick förbi honom, såg aldrig att det var han. lillen har blivit stor, det är ju tydligt. han växer en meter varje gång jag ser killen, hurmf. i och för sig jämngammal med mig, men alltså, han fyller ju fan i november, så det blir lillen.
jag och sandra fick låna en skithäftig tandemcykel när vi skulle hämta vinet hos anna. sandra trampade bak, och jag satte upp fötterna på stången och styrde fram. grymt!
när det började regna sökte vi skydd under ett tak, men det funkade inte i längden, så vi knallade bort till dannes altan och bosatta oss där för ett tag. men jag insåg att jag var för full och trött för att vara långvarig, så jag och viktor fick skjuts hem till mig, och sov.

den här dagen har vart seg, viktor åkte hem vid halv fyra typ, och jag sitter fortfarande i trosor och min lila pyjamasskjorta i siden. ska snart duscha och sedan bege mig mot the big city forssjö, haha.
jag och viktor ska titta på Sunes sommar. det är en riktig komedi alltså, knäcker fullständigt!
Håkan: - "Har du hår på snoppen?"
haha. ah, skön grabb alltså.

 aouw, så fin.  P.P.N!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback