Dammit

Har gett upp det där med låttexterna nu, orkar inte kopiera, det tar tid, jag är för lat.
Lat, kanske är nyckelordet till varför mina betyg ligger i botten? Jag har bara mig själv att skylla. Min frånvaro är otrolig.

Nu vet jag precis hur jag ska klippa mig, och jag ser fram emot det, enormt mycket. Ska färga om håret brunt igen, sen en bred slinga på en av sidorna bak i guld, sen en lugg, en snelugg då förstås, en tjock en. Ska ha luggen framåtkammad massor så jag inte har någon bena. Kommer bli grymt snyggt, om det blir som jag tänkt mig.

Sen hultsfred, ser fram emot det så himla mycket. Jag och Amanda i ett tält, grannar med Viktor och hans vänner, oh, sommaren kommer bli otroligt bra!


v - <3


sitter helt sjukt och gråter vid datorn. kom på att klas skulle ha fyllt år den 28:e maj. saknar han så mycket.. fan, min bror. ingen kan någonsin förstå saknaden. jag älskar dig, kommer aldrig glömma dig. <3


Okej, klockan är tio över nio, jag är dödstrött, funderar på att sova, faktiskt.
Jag lyssnar just nu på Early to bed - loose lips sink ships. Så bra, damn!

Skolans dag i morgon, vilket betyder utklädnad, vattenballonger i massor och skratt. Förhoppningsvis slipper vi regnet. Våran klass, på hela 10 personer, ska klä ut oss till amerikanska fotbollsspelare. Vi som kom på först, nu ska någon Naturklass vara det också, jävla härmapor!
Vi ska ha svarta tights, sen typ något gammalt fotbollslags matchställ, sen kuddar vid axlarna och en pung är en självklarhet. Svarta streck under ögonen ska tillhöra morgondagens make up, blir sjukt bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback