in loving memory

You said yourself before.
Where are you?
I'm needing you much more
I bet you never knew.
Now everything, is gonna fall apart.
I need you here, not just in my heart.

This wasn't how it's supposed to be.
And now I'm torn with misery.
I won't forget you please don't me.
This wasn't how it's supposed to be.




om man ska sammanfatta helgen kanske, ah, då har den vart väldans bra. 
fredagen kom viktor förbi, jag gjorde iordning mig, och vi kilade vidare mot vidåkers gräsmattor för att spela lite brännboll med lite kuligt folk. det var mycket trevligt, men kombinationen alkohol och spring höll inte för min del. ah, det kanske ni läst i förrgårdagens inlägg.
lördagen åkte viktor hem och fyra timmar efter honom följde jag med, haha!
vi tittade på lite film, myste och låg och degade i sängen mest hela dagen, väldans bekvämt. vi spelade tekken eller vad det heter på tv-spelet, jag säger då det, jag knäcker, men viktor vann. var väldans lika faktiskt. han vann men en ynka gubbe, sådeså.
söndagen såg ungefär likadan ut, väldans bra. åkte hem vid 6 kanske, mådde bajs. är döförkyld, antagligen från i fredags.
en ännu kortare sammanfattning: viktor lidman.

dagen tillbringade jag hemma med min säng, härlig kis det där! värmde och tog hand om mig. finns en till härlig kis som värmer och tar om hand, men han är mänsklig, och bra mycket goare.
 men i alla fall. förkyld till max, och träningsvärk så jag tror allt trillar av mig snart. ofta man får träningsvärk av att spela brännboll? shit, otränad till max. damn!
på tal om träning, vad jag saknar volleybollen alltså, synd att jag missade avslutningen.
i morgon har jag muntlig redovisning om chanel, fun. not! skulle ha gjort det förra tisdagen, men pallade inte.
onsdag, då är det friluftsdag. vi ska fria våra vyer i stockholm. bli guidade på någon opera, inte allt för kul, jag ser mest fram emot shoppingen efteråt. ska införskaffa mig ett par choklad/bajs bruna converseskor. mums!
torsdag, då är det kristihimmelfärdsdagen, säger mig inget, mer än ledighet. jag är verkligen inte insatt i kristendomen och det där, måste nog checka upp vad den där dagen är för dag egentligen. ska antagligen träffa pluttis då. aouw, to nice!
fredagen, tack vare kristus så är vi lediga då med. thank you, jesus! är jesus och kristus samma person?
hoppas på att få leka med mitt hjärta då, thuresson. det duger! resten av helgen ligger i dimma.
väldans få dagar kvar till sommarlovet, PANIK! kommer aldrig hinna klart allt.

amanda thuresson, to clever:
amanda: - åh, kolla en förkrympt lejon! (pekar på en gul katt som sprang över gatan)
jag: - en förkrympt lejon?
amanda: - haha, oj! min engelska är lite dålig idag tror jag.
vi: - SKRATT!

nej, ska nog avrunda här.

du, du.. du är fin!


-
over and out, chili.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback