My heroine



You taught my heart
A sense I never knew I had
I can't forget
The times that I was
Lost and depressed from the awful truth
How do you do it
You're my heroine


 
Väntar och väntar. På mycket. Bland annat att min förkylning ska ge vika och låta mig andas fritt. Sen väntar jag på att viktor ska komma och omhänderta mig, typ. Jag behöver lite ömhet nu känner jag. Bussen är väl här lite innan fyra.

Planerat att köpa mig en ny mobil, men den finns ju inte. Fick 690 fjuttiga kronor från försäkringsbolaget, bugar och bockar, inte. Jag vill ha en Sony Ericsson w550i, dom kostar inga 690 kronor. Dessutom var jag tvungen att köpa mobilen på Siba eller Onoff, och den finns inte där, underbart.

Jag blir så förbannad på mamma också, damn! Hon har aldrig sagt nej till något förut, men nu är det tvärnej. Blir lite av en chock för mig, faktiskt. Låter väl ganska, ah, mysko, men det är så. Jag drar ändå, ska allt visa henne att jag inte är hennes lilla bebis längre, fuck, var länge sen jag slutade med blöja och napp! Är det inte värre att åka ensam utomlands med en kompis än Hultsfred? Min mor tänker lite fel. Att diskutera med mamma är som att snacka  med en vägg, som ständigt käftar emot och aldrig lyssnar. Ska kolla efter en ny mamma på e-bay för högst hundra-lappen för det är min tillfälliga ekonomi, om ens det. Kanske kan sälja min för en billig peng, så bidrar ju det i alla fall. 

En lätt överviktig medelålders mamma med knä- och aggresionsproblem. Snart fyllda 46 år. Städnarkoman och gammal bondflicka. BONUS: Hennes son på 7 år på köpet!
Alla eventuella tillbehör medföljer, såsom kläder, symaskin och dammsugare.
SÄLJES! Eventuellt bytes. 50 SEK eller högst bud. ENDAST SERIÖSA SVAR!

 HULTSFRED, HERE WE COME!

You're my heroine.  <3

 
Kom på mig själv att sitta och sakna Julia och Frida. Man ser brudarna så sällan, endast fester, och knappt då. Jävla Vadstena, tjejer, flytta hem! Ni kan inte mena att ni trivs bättre där än här. Frida, ditt hemsökta rum och allt på internatet, det är bättre i Österråker. Julias skratt, flams och underbarhet, fuck, man får inte njuta av er längre. Miss you girls..









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback