The World

You've got to hold hold open my eyelids
If you're gonna shake shake shake till the morning
I'm gonna put put things in perspective
And it's gonna take take take my precious time
All we need is a reason
For us the dance dance dance till the break of dawn
All I need is a hook now
For us to shout shout shout these words out

Cause we're all all all
We're all
You know we're all a part of the world of course
If you know it sing it out
Yeah sing it out



Torsdag idag, Krisihimmelfärdsdagen. Tacka gud för det, bokstavligt talat.
Stockholm i går, det var trevligt. Köpte mig två par skor, en budgetvariant från H&M, pga mina skavsår, 98 kronor kostade dom. Sen köpte jag bruna converse, som jag viljat ha så länge, döläckra 599 kronor för dom. Sen köpte jag två linnen också. Efter jakt på fakeväskor åt Daniela och Sanne på marknaden så köpte jag jordgubbar och hallon som törstsläckare av en zigenare bakom en disk.

Vi blev guidade på operan och fick se en snutt av baletten, jag vill på balett, gud, vad fint det var. Helt sjukt! jag som hatar sånt där krimskrams. Sjukt vackert! Sen blev vi guidade på våran förhoppningsvis framtida skola Beckmans. Fin, liten och trevlig skola. Såg den snyggaste människan jag sett i hela mitt liv. Hon, ah hon var helt sjukt vacker. Slog alla med häpnad. Hennes hår, klädstil, kropp och ansikte. Låter som om jag är bi eller lebb, men alla dog när dom såg henne typ. Grymt vacker. Så ska jag se ut om några år! Haha!

Viktor och jag hyrde film i går, en Wallander film, jag skulle valt en annan. Den svaga punkten hette den, inget vidare värst. Vi moffade chips och drack fruktsoda, det var väldans smaskigt!
Ska egentligen till Foppa, men jag vet inte om jag orkar. Lusten finns inte heller, vill träffa bejbi bara, det är det enda jag skulle orka just nu. Miss him already. <3



The whispering voice

the night has fallen, it's dark in my room, just the shadows from the trees outside my window are dancing at my wall with slow steps and lights up your body. no motions, more than your eyelids and chest when you breathe.
your blue eyes are glowing in the dark, they want to tell me something, but it don't understand their language. they following the dance at the wall.
i can't feel your heartbeat, it means we don't lie close enough.
the last thing i remember is your whispering voice: "can't we leave the rest of the world behind? i won't go away."

- chili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback