dad

Farsdag i dag. Var och grattade pappa förut.
Jag köpte en kryddost till honom, inte bara för att vi är ett gäng humorister, våran familj, utan för att jag vet att han uppskattar det. Blommor och porslinsfigurer är för kärringar, ha!
Cilla köpte en Axcent klocka till sin pappa, hon och hennes bror, det känns dumt att ha köpt en kryddost då för 82 kr/förp. till min pappa. Men jag vet att han uppskattar kryddostar, och han har så mycket klockor.

Jag har köpt massor av saker till Viktors och min lägenhet jag drömmer om.
I'm so pathetic, i know. Men drömma får man! Jag har ju redan köpt två randiga temuggar och 6 jättetjusiga dricksglas. Så i dag så köpte jag 4 kaffemuggar typ, små muggar, kanske cappucino? Utan "öron". I ljusblått/brunt. Sen köpte jag två oranga glasskålar, väldigt snygga som man kan äta ur, med två tillhörande glas i samma material och färg. En kanna/vas hängde med i korgen också. En brun, som man kan ha grädde/mjölk i tex.
Att köpa inredningsgrejor är som julafton för mig. Men det klart, tur ska man väl självklart aldrig kunna ha, så när jag diskade skålarna råkade jag tappa den ena i den andra och en liten spricka blev kvar som vittne för olyckan. Ingenting lossnade men man kan kanske skära sig på den. Så man kan kanske limma för med transparent lim eller något. Vi får se, vi får se.
TACK GUD! Suck.

Det är skola i morgon, jag har ont i magen för det. Inte bara för det, klämde förut i mig en halv påse med halstabletter för att jag var så godissugen, dock sockerfria, men ja, nu får man ta konsekvenserna om ni förstår vad jag menar. Emmy förstår.

På tal om Emmy, så köpte jag julklapp till henne i dag. :)


Snart är det jul, wiiiiho! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback