gråa dagar

like this days.

i'm totally alone today.
Jag skulle åkt till Viktor idag, men ångrade mig i sista minut då jag insåg att mina läxor svämmade över och rann ut ur mina öron. Jag har det fetaste häftet med den mest minimala text jag någonsin skådat, den går knappt att skåda, på engelska. Som jag sedan ska översätta till svenska, och nej faktiskt så är det inte mitt fel att jag bara har en dag på mig. Det är Anjas fel. Jag förstår alla som börjar resa agg mot henne nu, hon är helt.. helt.. så.
Men ändå, trots att läget är som det är så sitter jag hellre här och beklagar mig över allt i stället för att göra något åt det.

Skoldagen var helt OK idag. Jag fortsatte på min korsett. Längtar så mycket tills den är klar! Har inte hittat något tyg som jag vill ha den i än. Jag är så kräsen. Dessutom vet jag inte vad jag vill ha för färg. Vill ha den i basfärg så man kan ha under något, samtidigt vill jag ha den i en fin färg så man kan ha den över en skjorta eller så, samtidigt en färg som passar att ha på Viktors studentbal.
Korsett och lång stor kjol. Så nice!

Det är fullt prat om nyår nu. Nyårsfester, planer, you got it. Jag vill ha en svart cocktailklänning. Någon som har något förslag på affär/märke?

viktor <3

Dina ögon kombinerat med axelryckningen, vad ska jag ta mig till?


Kommentarer
Postat av: sanna

hm, dom har alltid någon klänning, billigt och sött.

2006-11-16 @ 21:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback