irritation

I bland blir jag sådär "tokig" så jag irriterar mig på folk som jag inte borde vara irriterad på.
Fast komiskt irriterad, ironi liksom.
Som i går var det Emmy, världens fetaste nörd, nahe, inte det. I dag var det Daniela som råkade ut för min "pilskhet" som Simone skulle uttryckt det. Hur kan man ha missat att pilsk inte har samma innebörd som ilska? Tillbaka till Daniela, jag vet faktiskt inte varför, men du är så.. du är så.. .

Ska väl dessutom skryta med att jag blivit som Emmy och Daniela, även Viktor, riktig O.C-nörd. Join me in the club, suckers!
OK, jag har hittills sätt 4 avsnitt ur säsong 1, de 4 första, men jag är redan såld, det måste ju  vara ett tecken? Har funnit min tredje pojkvän, Bryan i O.C. Benjamin McKenzie. OH!
Min första pojkvän är offentlig, Viktor Lidman. My love, my everything.
Min andra är den otroligt fina killen i One Tree Hill och olika filmer. Chad Michael Murray. GAH!
Stackars Viktor, som får stå ut med min besatthet av kändisar, ha. Nej, så illa är det inte, faktiskt.

Jag har alltid så roliga komentarer som jag ska printa ner i mina bloggar från skoldagen, men när jag kommer hem så är det som vanligt, mitt minne sviker mig. Hur tar folk sig åt för att memorera saker som folk säger? Ska man behöva springa runt med anteckningsblock.
Det är frågan.

Viktor - my everything <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

anteckningsblock är bra. idag antecknade jag i skolan vad jag skulle skriva i bloggen. problemet var att jag glömde pappret i skolan. =/

2006-11-14 @ 22:13:00
Postat av: Sara

det där var från sara skoog. ;)

2006-11-14 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback