no party

marit bergman - no party. Skön låt :)

Jag har sovmorgon. Till 11.50 faktiskt, helt sjukt bra. Fick gå upp 10 i alla fall, känns piss. Min buss går om tjugo minuter, och jag har valt att vara osminkad i skolan idag. Pga. olika faktorer. Bland annat; jag kan inte bli fulare än jag är med mitt hår, vi går bara fyra timmar i skolan idag, vi ska bara vara nere vid hantverk.


Min "stora" blogg står fortfarande tom dem senaste dagarna. Totally sick! Har ingen ork att skriva där känns det som. Jävla latmask.


Det är Onsdag idag, vilket betyder att jag ska vara hemma och ta det lugnt. Ska även färga håret igen och hoppas på en annan nyans.


Jag måste skaffa jobb. Jag vill flytta till egen lägenhet! Inte för att jag inte trivs hemma, men min alldeles egna lägenhet, oh, det är nummer 1 på önskelistan just nu. Viktor ska ju självklart ingå då också.


Måste skryta med att jag idrottade för 10 personer i går. Rugby (stavas det så?) körde vi på idrotten. Har nog aldrig haft så kul, och aldrig blivit så svettig heller för den delen. Alla kämpade som galningar, men det var ändå jag och Guffa som drog in poängen i vårat lag, tror jag.
Sen kom jag hem, åt, kollade på två avsnitt av O.C och gick till hallen för att spela volleyboll. 17.30 - fys, 18.00 - 20.00 volleyboll, plus en massa fys där med. Sen joggade jag hem. Stoltast.

viktor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback