thursday

Det är Torsdag, hör och häpna. Ingen blir väl chockad, förutom jag då. Dagarna flyger förbi, veckor, helger - allt.
Skoldagen har vart bra. Jag och Daniela spenderade eftermiddagen tillsammans, det var mys. Vi satt och kollade lediga lägenheter i Katrineholm på internet. Dem är få och en del väldigt dyra.

Var nyss på volleybollträningen, det gick skit. Som vanligt. Grejen är den att om inte det går bra från början så går hela träningen åt skogen. Jag skyller inte på att det är någon annans fel, men det är svårt att lära sig något om folk inte vill passa mig för att risken finns att jag kan klanta till mig. Hur ska jag lära mig om ingen passar till mig? I bland undrar man. Jag kämpar allt vad jag kan. Efter all skit i början så gick alla servar åt helvete också. Men efter lite pepptalk från mig själv så satte jag fina, hårda överhandsservar sen. Då gick humöret upp i topp igen och jag ville inte sluta.
Det ska alltid gå bra för mig dem sista tjugo minuterna. Well well, som sagt, jag anklagar inte någon annan, men jag försöker så gott jag kan.
Sen är det förbanat jobbigt att någon/några, nämner inga namn, kommer till träningen för att flamsa, inte lyssna på träningen och bara skita fullständigt i allt. Kanske man borde tänka om där? Finns ju folk som vill få ut något av träningen, och jag är inte den som bara låter folk hålla på jag säger vad jag tycker.

I morgon är det Fredag, chockar väl ingen det heller antar jag. Den kommer att spenderas i staden hemma hos Sara Andersson, det blir trevlans. Hoppas på att få åka till min älskling med nattbussen senare. Kan inte bli bättre.

Nu börjar Efterlyst, går inte att missa. Det programmet är som en skräckfilm för mig, fast verklighet, tragiskt.

Update: Mitt hår börjar bli ljusare.

Jag älskar dig så mycket, Viktor. Finns här för dig, nu och för alltid. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback