> confused

Jag är lite lätt förvirrad och orolig över mitt hälsotillstånd. Sover hela tiden, hängig och trött. Är det hösten som spökar?
Sov i går på dagen i flera timmar, ändå så försov jag mig i morse rätt rejält. Vaknade för 45 minuter sen, då klockan var tolv, och insåg att jag försovit mig 3 ½ timme.
Otti skrattade i telefonen när jag ringde och meddelade det. Hon tyckte liksom jag att det inte var någon större idé att bege mig in till stan.
Skönt egentligen, en hel ledig dag av delvis sömn och delvis slappning.

9 fiskbebisar kvar såg jag i går. Det är bra det! Den som är död såg jag häromdan flyta förbi akvarieväggen, sidleds och helt stilla. Den måste ju ha varit död. Jag fick aldrig tag i den med håven, för jag såg den aldrig mer.

Nåväl, färdigdisskuterat om fiskelivet i mitt akvarium.
Viktor är i huvudstaden med sin klass, de skulle gå på teater och massa annat. Hoppas de får det trevligt!
I morgon kommer Viktor hit, längtar så mycket efter honom.

Alla dess rykten om hur du försvann från oss. Vem orkar lyssna?
Jag önskar att en mun kunde öppna sig och berätta sanningen.
Vem vågar ställa frågan?
Att varje gång besöka din grav med alla frågor i huvudet tär på mig. Jag vill ha svar!
Känna hur tårarna stilla söker sig ner för mina kinder för att slutligen kämpa till sitt yttersta för att hålla sig kvar vid min hakas slut.
Den ända jag vågat fråga är Emmy, men även hon visste inte något svar.
Jag vill nog helst inte veta hur, bara varför.
Klas varför försvann du från oss?



v <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback