> design

Webbdesign. Tinget som ingen visste hur svårt det var, förrän man provade det.
Jag har slitit med den här bloggsidan i tre hela timmar. Sedan gav jag upp.
När man kollar på sidan så är det bara lite färg och bilder som ändrats. TRE TIMMAR!
It's not worth it. 
 
Mitt rum är rent kaotiskt. Hur jag än försöker så känns det ändå som om jag bara flyttar runt på allting. Slutsatsen blir alltså att jag har alldeles för mycket saker. Skulle man ha loppis i mitt rum så skulle jag nog bli näst intill miljardär.

Mina volleybollbrudar är i Kungälv och spelar. Good luck, girls!

Jag kom på ett ämne i går som jag tänkte blogga om i dag, men mitt minne sviker mig. Som vanligt.


Jag älskar dig, Viktor Lidman! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback