> skinhead

Ja, jag stod alldeles nyss och iakttog min låtsaspappa när han städar bilen på våran uppfart.
Han ser ut som en äkta skinhead med sin rakade skalle, bombarjacka och uppvikta jeans.
Faktum är att han aldrig skulle kunna vara en skinhead, han skulle aldrig kunna göra en fluga finär, ännu mindre en människa. Han talar inte så ofta, han är sparsam med orden. Jag kan inte föreställa mig honom vara uppkäftig och sparka någon.
Hans rakade skalle beror på tunn hårväxt, och istället för att ha ett par fjun på sidorna av skallen så rakar han bort dem.
Jeansens uppvikta kanter tyder på förlånga byxben, kanske att han har storleken 32 i längden fast han borde ha 31. Bombarjackans uppgift är att värma när det blåser snålt ute, som det i dagsläget gör. 
Har skinheads träskor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback