> tired

jag är så trött, på allt för tillfället. en tillfällig svacka här i livet antar jag. en tillfällig deprission.
ingening blir bättre när jag tänker på att jag och viktor inte kommer kunna träffas på veckorna eller att jag ska ut och rida i regnet, helt själv denna afton. eller att naturkunskaps provet, hemprovet skulle varit inlämnat för drygt en vecka sedan, och jag inte har påbörjat det. eller att matteprovet skulle varit klart för drygt 2 veckor sedan, fast jag inte skrivit rent det än. jag orkar verkligen inte mer! höstlovet är mer än gärna välkommet med sina höstdeprissioner. slipper skolans press åtminstonde.
lovet är det ända positiva i den närmaste framtiden.

en sådan här regnig eftermiddag ska man mysa med sin pojkvän inte sitta här och vara deprimerad. hösten för verkligen med sig mörker och deprissioner. finns inte mycket positivt med den.


Your eyes tell the stories of a day you wish you could
Recall the moments that once have
Retrack the footsteps that brought us to this favor
I wouldn't ask this of you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback