> a little bit of this

Torsdag. En nästan helt vanligt Torsdag. Skulle ha spenderat hela dagen på Kapp Ahl med tanterna där, men pallade inte. Lite smör i telefonen gjorde susen.

KK. Ja, tittade just på King Kong, antar att det var det du releterade till när du tänkte på dom två konsonanterna.

Tidigare idag funderade jag på att slänga mig över räcket från balkongen då mensvärken blev outhärdlig, men jag övervägde att stanna kvar på balkongens plankgolv av någon okänd anledning.

Har mått lite sisådär dom senaste dagarna, de flesta av de närmaste vet anledningen.  Om 1-2 år, då smäller det. Jag längtar.

Lite av mina kläder har kommit idag, så vi ska hämta det på posten snart, weeeeei!

i love you, vix <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback