Exklusivt

Jag och Sessan hade väldigt lite att göra, och underhöll oss därför med lite rim. Vi nästan battlar ;)
För att förtydliga lite så är Gittan Cillas mamma, Thommy är styvpappan och Josh hunden i deras familj.
Mycket att läsa, men helt klart lästvärt, så jävla kul!



Cilla_Cute
F17 från Vingåker i Södermanlands län
en sak har jag att säga dig. du ska inte säga sådant till mig. visst, michael jackson är jävligt ful men det tycker han inte är kul. han förändrade sig till det sämre och ändå fick han ingen närmre. han kan sjunga, han kan dansa. ska jag på dig chansa? du är snygg och hos dig är jag kanske trygg. klapp och kyss, på dig sätter jag ett kryss. kryss för nej, eller jo.. BLI MIN TJEJ!

EmelieLindman_ F17 från Vingåker i Södermanlands län
Michael har lite udda skönhetsideal och passar nog in i närmsta pride-festival. han Gillar ju små pojkar, men det du nog inte vet är att han har en förkärlek för sorkar. Att Usher har en bred negernäsa beror på en annorlunda kultur, för det behöver du inte bli avundsjuk och sur. Skaffar du hans tvättbräda så snygg, då kan du känna dig stygg. Visst, med ironi kallar du mig brightass, men hallå, bara för jag är av högre class.

Cilla_Cute F17 från Vingåker i Södermanlands län
bara för att usher kanske inte är den snyggaste så är han lätt den styggaste. på dansgolvet han skakar rumpa, fan.. det är något du aldrig kommer få lära lilla stumpa. klamydia är äckligt och massa slem. men är det inte killarna som gör massa kläm? killarna är smarta & fula. om de ger mig en sjukdom ska de få en kula. något som åker rätt genom deras "stolhet" och hela kalaset blir ett stort klet. livet är en fest och du är min gäst. killar är snygga, de är dem som får oss stygga och trygga.

EmelieLindman_ F17 från Vingåker i Södermanlands län
Ät en macka, sluta snacka. Din mun luktar mjäll, vad har du för skäl till var du gjorde i går kväll? Var du på Ushers näsa, du som är känd för att vara den kräsna. HA, den kanske hade klamydia, VA?! En kula mitt i nacken, det är tacken. Alla killars nackar, jo jag tackar. Klamydia är aldrig najs, det luktar bajs. jag har inte fått en kyss än, har du flickvän? Ta en dusch, du luktar usch! Varför luktar dina fingrar fisk? KOM FÅR DU SMISK!

Cilla_Cute F17 från Vingåker i Södermanlands län
nu tror du att det räckte för att knäcka mig? haha, jag är för ball för dig. ingenting kan någonsin svikta, spelar ingen roll om det är på hjärtat du sikta. är det fel att pulla, jag kanske inte kan knulla? jag har väl besvär men ändå har jag chans till karriär! du kommer vara den som syr mina things, and you will never have a ring. du kommer vara den där tjejen med allt men som jag i såren strör salt. försök du bara, om din hals jag sätter en snara. fan jag älskar ju dig och du vill ha mig. jag köper en ring och sätter igång ett spring. ett liv med cecilia hill, det är fan jävligt chill!

EmelieLindman_ F17 från Vingåker i Södermanlands län
hill, ja det låter ju jävligt chill. ja, det är ju against the law att knulla om man har klamydia, så du får fortsätta pulla. skyll inte på mig bara, det är Ushers fel, det må det vara. Hans sablans kran, det kunde kanske ha räckt med en kram? Bara för att jag på mina kläder ska bli rik och berömd, och du stå där med din hjärna tömd. Strö salt i mina sår, tror du inte jag om mina blödningar rår? jag har råd med plåster du vet, sånt där som är väldigt diskret. Sånt där som är samma färg som huden, men dah, gå och gift dig med den där kurden.
Det är ingen fara om du runt min hals sätter en snara. Jag har bling bling
som skär sönder var tråd, baby, jag har råd!

Cilla_Cute F17 från Vingåker i Södermanlands län
du tror att du är så ball, du är så hård och kall. jag blir ledsen med alla dessa ord, jag tror jag ska slå ihjäl mig på ett bord. en kniv en sax.. ja eller först vill jag äta lax. jag vill också ha världens finaste man och att jag ska få sluta på sam. sam suger balle, ja det tycker till och med nalle. nalle är en snäll vän men han kan jag berätta om mer sen. så du är den där balla tjejen, jag vet nog vad som är grejen. egentligen så är jag det bästa du vet men du vill ha det i hemlighet. det är ok, förneka mig. men jag vet att jag är allt för dig. älska cilla så kommer du få pilla.

EmelieLindman_ F17 från Vingåker i Södermanlands län
Visst jag är kall, när jag kommer in i din hall. Du är så mobbad har bara som vän en fjantig björn, flytta till Tjörn. I hallen jag får syn på din nalle som har en namnlapp som det står "kalle". Kalle har bara ett öga av en knapp, du har gjort ett hål som mun och det innehåller en napp. Hans krulliga mjuka hår, och hans fötter med bara tre tår. Hans runda mage och beniga axlar bekläds med en t-tröja som prasslar. Hans armar är taniga hans fingrar är få, släpp honom nu, låt honom gå. Du kämpar med tårarna ner för kinderna rinner, du ser sakta hur Kalle försvinner.
Du torkar tårarna och ser Kalle gå upp i rök, du tänker "det var lika bra, Kalle lukta lök."

Cilla_Cute F17 från Vingåker i Södermanlands län
du är den värsta jag vet, du är inte ens diskret. jag orkar inte med allt patetiskt du säger, det enda du är en player. du luktar lika illa som svetten, du har aldrig hört talas om tvätten? det är där man luktar som snäll flicka? men jag vet att du gillar att slicka. du är en sån rövslickare för lärare, kan du inte komma lite närare? du är fan otrolig, du gör mig nästan orolig. när ska du skaffa dig ett liv? fast du har väl redan hiv..? dö inte för den sakens skull, ta dig först ett redigt pull. du är död som en häst, hos mig kommer du aldrig att bli husets gäst. dö häst, du luktar pest

EmelieLindman_ F17 från Vingåker i Södermanlands län
Du vill ha en häst, fast dom luktar pest. Bara för att Kalle försvann. Om Kalle och hästen kört armbrytning så vet du, Kalle vann. Du är så smutsig och klen. Din barnrumpa är så len. Dina sockor luktar f*tta och har loppor. Dina trasor du bär, ush, man kan tro du går sär. Sam ger väl samma utbildning ungefär. IV, sam eller sär, vad spelar det för roll med de kläder du bär? Det är lätt att ta fel, varför gick du inte energi eller el? Dina usla betyg som lärarna spottade på eller använde som nödpapper när dasspappret var slut dan därpå.
jag förstår inte hur du får gå ut, gittan snöt sig i sista pappersbiten tills den var slut. Trycksvärta, hela näsan full, hon ramlade omkull. Thommy gav Gittan en hjälpande hand, men även han kunde inte på sina känslor lägga band. Han tårar var ett faktum där, Josh tänkte "hur hamna jag här?"

Cilla_Cute F17 från Vingåker i Södermanlands län
du tror du knäcker, det räcker. ge mig något bättre än det här, ingen av oss är kär. gå och gräv ner dig, för ingen inte ens mig.. är någonting värt för dig. hejdå, sluta håll på!

EmelieLindman_ F17 från Vingåker i Södermanlands län
Du är helt extas, ditt hjärta går i kras. Min kärlek till dig oexisterar, jag i min bakugn min kärlek till dig kremerar. Ett fat med kärlekens aska, jag står där åter igen med tändvätskans flaska. En dunderexplosion, och det var slut på den tron. Du äntligen fattar hur läget ligger till, du sitter förfryst still.

SLUTKLÄMMEN:

Cilla_Cute F17 från Vingåker i Södermanlands län
du är min havsdunder utan dig går jag under. chili & cilla äger på att rimma och ett plus till, de är bäst på att simma!

EmelieLindman_ F17 från Vingåker i Södermanlands län
Du är min alldeles egna Sissa, dig får man inte missa. Sessan / Chili knäcker, ett plus på det är att var och en är läcker. Chili & Sess - vi lever i sekretess.

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHA

2006-09-04 @ 18:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback