> mango

Åt lite mango/lime glass nyss typ, den var god tills jag hade på kolasås, den var gammal, så fick ge allt till hunden.

Gårdagen och dagen skulle ha spenderats på en rolig APU-plats. Men jag har förstås oturen med att inte trivas där jag blir placerad. Ska få ett nytt ställe till nästa vecka, typ där dem gör markiser och gardiner, haha! Blir nog bra det, ska ni se.

I går skulle jag istället  vara i skolan, men orken fanns inte. Samma sak denna dag, men jag var där ett tag. Fick ont i magen, for hem. Och ja, nu sitter man här.

Ska ut till hästen om en timme. Viktor kommer vid 3 också han får vänta här hos mig på mig tills jag är klar med Ljomidottir. Nån timme ska han väl klara sig. Nej, nu måste jag ha mat, är så hungrig.

Finns det något jobbigare än jobbiga barnfamiljer på bussen som skriker och tjattrar hela tiden? GAH!

Festa i helgen? Stort frågetecken.

e <3 v
FIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback