emotional

 Gah.  Det ordet vill jag inleda detta inlägg med.. gah.

Gah för all bra musik som den här världen bringar mig och mitt hjärta. Jag blir bara värre och värre. Kan det finnas en människa som lever utan musikens under?
Kärlek till musiken.


Gah för att jag fick sova ensam i natt, vilket resulterade ingen sömn alls. Påföljden på det var en dag hemma för att sova ut med O.C, chips och godis. (Oerhört hälsosamt med andra ord!)

Gah för att jag är hot sweet chili på bilden under detta inlägg.

Gah för att jag ska fika med Selmur senare idag på fikarummet.

Gah för att klockan snart är fyra då Selma slutade praktiken. Här sitter jag i mjukiskläder utan smink.

Gah för att jag är sen.

Gah för att jag älskar Viktor Lidman. <3

Jag säger bara en sak: gah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback