missing string

Efter varje försök att logga in och bara mötts av "missing string" har gjort att jag fått ivriga spasmryckningar i hela kroppen, typ. Saknade trosor, någon?

Anledningen till min och Selmas misslyckade fikastund är att klantungen gått och skurit av sig halva handen med en kartongkniv. (Kvinnor suckar ni.) Halva handen kanske är att ta i, men 2 stygn i handflatan gör så jag får kalla kårar. Rysningar ända in i ryggraden, kalla fötter.. ah ni fattar.

Jag och tekniken, jag säger bara det. Jag fattar mig inte på iTunes. Fattar inte hur man får bort låtar! JAG VILL INTE LYSSNA PÅ RAMONES! Bara för att någon skickat det till mig. iTunesbajset tar upp alla musikfiler från datorn inklusive mottagna filer. I freakin' hate it!

Jag och selma
diskuterar svartsjuka. Någon som har en bra huskur? Vi vill gärna ta del av den i så fall.  För det måste ju vara en sjukdom, hör bara på namnet. Svartsjuka. Svart som står för hat

Klockan är 23.10 vilket är mycket för ett sånt litet knyte som mig.

 <- Klicka upp och inse missing string epidemin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback