nightmares

Jag har börjat drömma så otroligt mycket på sista tiden. Eller drömmer gör vi ju alltid, men jag kommer i håg dem. I natt drömde jag läskig mardröm, jag skulle operera mitt könsorgan (JA! HELT SJUKT!) När jag vaknade efter narkosen så låg jag i en säng i Robert Söderbergs lägenhet, våran volleyboll tränare, och dem hade fest där. De frågade mig varför jag låg där och itne festade med dem.. Det var helt sjukt!
Åter igen var det skönt att vakna med Viktor vid sidan.

APU:n har varit lika trist som vanligt. Nothing new really.. Det är Torsdag idag, något säger mig att jag borde pallra mig iväg på träningen idag. Jag missar så otroligt mycket hela tiden av att jag hellre sitter hemma och slappar. Skulle i och för sig behöva plugga matte, ligger lite efter. Så får de bli.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback