sleep

Klockan är lite över ett och det är dags för mig att sova.

I dag har jag ätit ute med pappa. Filé oskar med stekta potatisklyftor, bearnaisesås och sallad med räkor i. Riktigt smaskigt! Vi skulle gått på bio också men pappa var trött efter att ha jobbat, vilket jag kan förstå, så jag fick pengar så jag och Viktor kan gå på bio på söndag i stället. Wallanderfilmen "Hemligheten" som visas denna helg i Vingåker.

Resten av dan har jag umgåtts med Amanda. Vi har bakat muffins, vart ute och gått med hundarna och hyrt film. Vi kollade på någon skräckfilm, minns inte namnet. Men den var verklighetsbaserad. Den var inte B, men den var heller inte A. B+ då kanske? Handlade typ om exorsism, onda andra och sånt trams. Den var lite småläskig så.

Godnatt mina vänner, nu ska jag ringa Viktor sen sova så det kan blir morgondag fort. För då får jag träffa min baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback