aktiv

I dag har jag varit lite aktiv idag, åkt lite snowboard. For the first time ;)  snowboardvirginity typ. Inte dåligt! Kollade lite volleyboll också när grabbarna spelade, gick hem lite tidigare för att åka bräda innan det blev för mörkt, men fick höra att VVK vann en femsetare i alla fall. :) Minns dock inte vilka dem spelade mot.

På tal om aktiv, så måste jag lägga ner lite mer tid på den här bloggen. Har varit en riktig slashase(vilket ordval?!) på senaste tiden. Jag som alltid tröstar mig med att blogga när det är hårda och deprimerade tider. Nu när det vart som värst så finns det knappt något alls, mer än något patetiskt hopplock jag knåpade ihop mellan tårarna häromdan. I bland blir jag så trött på mig själv. Men eftersom jag är fullständigt emot att ta bort gamla blogginlägg, som faktiskt hör till vårat forna liv som kan blir roligt i framtiden att läsa, så har jag valt att aldrig ta bort ett blogginlägg. Så de så!

Jag är intresserad av mode. Flickorna (och pojkarna) som skriver modebloggar här på blogg.se är otroligt aktiva, fantasifulla och kulturella. Dem två sista är väl kanske jag med, men aktiv är jag dock inte. Jag skulle aldrig ha tid att lägga ner så mycket arbete på en blogg, tyvärr. Även fast jag är intresserad av mode (antagligen därför jag valde textil&design på gymnasiet).

Fick andnöd förut, blev akut sugen på Coca Cola. Sprang ner till mamma och höll mig för strupen och kved:
"Ge mig en brun vätska med kolsyra i, mamma..." och låtsades dö framför hennes fötter.
"Det är väl bara göra iordning?"
Just! Mamma hade ju köpt något så nymodigt som en SodaStreamer så jag gjorde en hel flaska Cola till bara moí. Tänk vilka begär man har här i livet! Fast Emmy och hennes familj är bra mycket bättre på att göra Cola i en sån där grej. Vi lyckas aldrig något vidare med det.

Ska ringa min älskling nu och säga godnatt. <3 komochsovmedmiginatthoney

våga vara dig själv, det vinner du på i längden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback