on my own

Den här dagen har vart minst sagt onormal. Den börjar med en försenad lektion från min sida, forsätter med att Emmy skrämmer vettet ur en stackare som sitter på toa (läs längre ner), planerat modevisningen, sanne kysste en blöting på min kind och aaah, massa annat skoj som man inte minns nu..

I alla fall. Emmy skulle till toan för hon var nödig på idrotten. Jag, Sanne och Daniela fick vara vittnen till detta vansinnesdåd. Emmy kommer utjutande och skrikande, vilket gjorde att jag flög upp på bänkarna och hängde mig i krokarna med bara händerna. Hennes skrikande satte självklart fart på mina stämband också. Skrek som två stuckna grisar! Jag trodde att hon hittat en döing eller en råtta där inne på toan, men det visar sig att det var en tjej ur en annan klass där som inte låst dörren. Vi skämdes ganska mycket, mest över Emmy. Å andra sidan skulle nog jag vrålat på lika mycket jag. Emmys komentar om saken:
"Ja' vart ju rädd.."
"Vad gjorde hon där inne?"
"Hon låg och ålade på golvet."


Kommentarer
Postat av: Emmy

HAHA! Jag sitter och skrattar för mig själv! Men jag kunde ju inte råför att hon var där inne. man låser ju faktiskt dörren om sig:P haha.

2007-01-22 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback