such a tragical story

 Jag har lagt märke till att jag är dålig på att "stay in touch" vid vissa.
Till exempel Hampus, jag menar, vet man att han lever ens? Några få utbytningar av ord på msn skapar ingen vidare vänskapsrelation, den påbygger i alla fall inte våran forna vänskap. Vi var ju faktiskt hyffsat nära ett tag, men tjaa.. vi verkade glida åt varsina håll.
 
Att umgås med Jocke skulle kännas fel nu när han har Emmy. Jag har Viktor... i och för sig, men det är inte samma sak.
Finns fler, som jag till och med förträngt.
Uppriktigt sagt, dem kan väl hålla kontakten med? Jocke gör't, det är ju tur det.

I morgon är det fredag, det ser jag fram emot. Jag ska umgås med Emmy och Amanda. Bowling verkar intressant.

Allt prat om nyår verkar nått sin ände. Den verkar hyffsat planerad och en sak jag kommit fram till är; man kan inte vara alla till lags. Det brukar mamma säga, hon är smart ibland, när hon måste.
Dessutom ska mamma bjuda mig på champange till nyår, that's great!

Jag har funderat, jag tror jag använder den här bloggen, inte bara till att uttrycka min känslor, utan också att ha som tidsfördriv.

Det här blogginlägget har endast handlat om bullshit känner jag. Grejen är den att jag under dagen sätter mig och filosoferar, tänker att "AHA! Det här ska jag ta upp i min blogg!" Men tyvärr är jag dålig på att anteckna så jag kommer aldrig ihåg vad den där "AHA!-upplevelsen" handlar om.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin design du har på din blogg!

Postat av: Emelie Lindman

Tack så mycket! :)

2006-12-28 @ 23:31:28
URL: http://emelielindman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback