kvickast

så kvick så fyndig:

"jo det kanske vi gjorde, fast jag låg i katrineholm det kanske du med gjorde? haha jaa går inte du därnere med alla brudar och syr och grejer?"

"Mja, dem har lite ont i BB:n i Vingåker. Således man inte är villig att föda barn på väntsofforna i väntsalen, Vårdcentralen Vingåker. Jo, vi syr och "grejer", men vi har då inga syjuntor."

Jag är så kvick så fyndig, i love my self.

Föresten suger Amy Diamond. Vilket jävla artistnamn föresten!

I morgon kommer Viktor, då kanske det bli lite tuttilura. De ni!

Femte och sista inlägget i dag, mina vänner.

Kommentarer
Postat av: sara

jag är ledsen, emelie, men amy diamond heter faktiskt så på riktigt. det är inget artistnamn. pusshejs.

Postat av: Emelie Lindman

Nee, hon heter Amy D... någonting. Inte diamond, sådeså ;)

2007-02-06 @ 14:14:38
URL: http://emelielindman.blogg.se
Postat av: sara

jag har läst tusen gånger att det inte är ett artistnamn. hon heter amy diamond, och jag kommer tro det tills du överbevisar mig. ;) sorry.

2007-02-07 @ 12:05:36
Postat av: Emelie Lindman

Amy Diamond är bara ett artistnamn och hon vill inte säga vad hon heter egentligen.
- Förnamnet stämmer men jag ville heta något annat så att det blir skillnad på hela artistgrejset. Säger Amy Diamond.

2007-02-08 @ 10:10:58
URL: http://emelielindman.blogg.se
Postat av: Emelie Lindman

i svenska dagbladet

2007-02-08 @ 10:11:18
URL: http://emelielindman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback