tankar & sms

Jag låg och funderade i går kväll. När jag är riktigt trött, då ligger jag och drar små skämt för mig själv, skrattar inte dessvärre av dem, för det är jag för trött för. En tanke som slog mig var att man ska tänka sig ett par ligga i en säng, mysa och viska söta ord i öronen på varandra. Helt plötsligt utbrister tjejen "Jag gör allt för dig. Precis allt! Nu tänker du säkert 'inte allt', men det gör jag! Förutom slickar dig i arslet för det är inte min sort of thing.."

En annan tanke var att det tog lång tid för mig att smälta det där med att spermier är små minibebisar som simmar runt. Men tänk då hästsperma (ja, jag spyr av ordet).. Små minihästar. Det blev för mycket för mig, för sen somnade jag.

Innan dessa tankar slog mig så läste jag igenom min Inkorg. Den klassas nog som torftig.. För jag har sms kvar sen i somras. Funderar på att lägga ut ett utdrag ur den. Funderar på vad avsändarna ska säga. För det spelar ingen roll om jag barastor bokstav i början, alla fattar ju ändå vem det är.

Jocke: "Låter bra."
(Jävligt nödvändigt sms.)

Jocke: "Tackar tackar. Kommer du på fest på fredag? Ta med alla brudarna."
(Jag ska alltid vara "brudfixaren".)

Viktor: "Älskar dig av hela mitt hjärta. Kyssar"
(Aww, he's so cute)

Amanda: "Glad alla hjärtans dag i efterskott :)"
(Somliga tänker på mig!)

Pappa: Ett mms med massa hjärtan där det står "Happy valentine's day".
(Snälla pappa)

Mamma: Hon hade kopierat ett hjärta sen skrivit "valentime". Min mammas engelska är inte den bästa.

Okänt nummer: "VARNING! Polisen söker efter underbara människor.. osv."
(Någon tycker jag är underbar)

Viktor: "Ville bara önska dig en god natt. Älskar dig"
(Mysunge)

Viktor: "Sov gott mitt hjärta. Ha det så kul med tjejerna i morgon. Älskar dig massor. Kyssar"
(aaaww)

Jocke: "Nu tvättar jag dina kläder också! Ska det vara så?"
(glömde min tröja hos jocke, och han tvättade den, inte mitt fel!)

Jocke: "God jul och gott nytt år. Hoppas du får en riktigt skön jul!"
(Skönaste julen ever!)

Viktor: "Hej snygging vad gör du? saknar dig massor, längtar efter dig. Älskar dig kyssar"
(alla dessa råsöta sms, i'm meeeeelting!)

Viktor: "Hej söt, allt bra med dig :) ? Saknar dig massor älskar dig kyssar"
(aww)

Sess: "hej älskling. jag ville bara höra hur du mår? jag tycker om dig emelie, puss!"
(Min supersöta vän Cilla)

Viktor: "Köp med något gott :) Om du kan. Kyssar"
(baby är sötsugen)

Viktor: "Du är vacker :) älskar dig"
(owh)

Viktor: "Hej. Vill bara säga att jag älskar dig. Hej då :) kyssar på fin"
(tötnos)

Daniela: "Kommer du idag eller? De måste du göra!"
(heymom försöker få upp mig ur sängen en skoldag.)

Sess: "Jag är hos en klasskompis. Vart är du? Jag kanske ringer dig ikväll, om jag kommer ihåg, minnet sviker med alkohol. Love you"
(instämmer fullständigt där!)

Sess: "Jag äter hot sweet chili chips och den första jag tänker på är my chili! kyss"
(aww, romantiskt ;) )

Daniela: "Hatar ni mig?"
(Efter lite tjaffs.. hah sötnöt!)

Sess: "BAJSKORV"
(ordförrådet borde ses över.. ;) )

Linnéa: "Haha självklart ;) puss snygging"
(minns inte det självklara)

Sanne: "haha jag gör inget. jag är helt ensam. så tragiskt. idol blir det ju helt klart. och du är väl med chipsen och viktory?"
(Jajamän!)

Daniela: "Hejdu, vart är du idag? Du ska väl me ut i kväll? Puss daniela"
(Detta eviga festande som aldrig verkar ta slut...)

Jocke: "Kommer du på inflyttningsfest i kväll? Pilgatan 9."
(läs ovanstående komentar)

Emilia: "Hej! Allt bra? Moa ska inte med ut på fredag men jag följer gärna med till sara om jag får. vore roligt. får jag det söto?"
(läs ovanstående komentar)

Sess: "Hej chili! Hur blir det i kväll? Ska du ut eller hur ska du göra? =) I LIKE"
(...ovanstående komentar)

Viktor: "Fifan vad jag saknar dig emelie <3. Kan du inte komma i kväll? ;). Sitter på bussen och tänker enbart på dig! Älskar dig sjukt mycket. Kyssar på vackraste <3"
(I'M FREAKIN' MELTIN')

Emmy: "God morgon. Glöm inte badkläder! Pussar <3"
(Tur att man har Emmy ibland, the second mom.)

Viktor: "Emelie du ska veta att du alltid kommer finnas i mina tankar, drömmar och hjärta. Du och jag för evigt och för alltid bejbi <3 Älskar dig Emelie Lindman <3. Kyssar från din Viktor"

Okänt nummer 2: "Hör av dig hem kräftfiske i kväll är du med"
(Någon som skickat fel förmodligen. Någon som dessutom har svårigheter men punkter och frågetecken."

Felix: "God morgon. Om man nu kan säga det. Jag har beställt en DATOR från NetonNet."
(Dagen dem beställde min dator!)

Jocke: "Grillfest hos mig i morrn. Du får fixa fram brudar ;) Pussar"
(alltid jag att vara "brudfixar'n)

Sess: "hej baby. jag ringde dig nyss, men du svarade inte. jag saknar dig. kan inte du ringa mig i morgon, snälla? kyss"
(min sötnos det)

Okänt nummer 3: "Hej. Vare du som stod utanför huset? :-> puss"
(möjligheterna finns.. men vilket hus lixom?)

Tarik: "Du vi ska träffas ute vid byle badplats, så ska vi bestämma allt där ute! så åk ut dit. du puss hej"
(tältning på g)

Amanda T: "hej babe! hoppas du har det kul i kväll! på fredag ska du till mig och du får ta med viktor. saknar våra tider ihop.. älskar dig min älskade vän"
(aaww)

Sess: "Hej, jag saknar dig redan. Och det har bara gått 2 minuter innan jag träffade dig. Fy fan jag tycker om dig! Puss"
(Alkoholen tog över! haha, sötnos!)

Mer får ni inte läsa ;)

Kommentarer
Postat av: cilla

jag blir smörig av alkohol. jag ska fan bli nykterist!

2007-02-20 @ 15:13:26
Postat av: Emelie Lindman

Jag vet att du älskar mig cilla, påstå inget annat!

Postat av: Emmy

typiskt lena! haha, valentime:P

2007-02-20 @ 16:12:14
Postat av: Emelie Lindman

Eller hur? ;)

2007-02-20 @ 17:39:31
URL: http://emelielindman.blogg.se
Postat av: Anonym

jag skriver ju inget vettigt till dig, de ska de fan bli ändring på =)

2007-02-21 @ 19:40:24
Postat av: Emelie Lindman

Hum, vem var det då tro som ska skriva vettigare?

2007-02-21 @ 19:45:19
URL: http://emelielindman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback