Thief

När jag bodde på ålandsgatan så lekte jag med "dem stora grabbarna". Jag visste inget roligare än att vara med dem. Dem var så coola. En dag så ville dem att jag skulle följa med till konsum. Jag hängde glatt med. Sen bad dem mig springa in, ta något och komma ut med det. D och K var syskon och var duktiga på att övertala. Ut kommer jag med ett pack "cho-san". Killarna tittade besviket på mig, ryckte på axlarna och så gick vi därifrån.
Vi delade upp kondomerna lika och vad dem använda sina till har jag inte en aning, men jag blåste upp dem och slängde i ån för att sedan gå bredvid och följa dem när dem flöt nedströms. D visade mig hur man satte på en kondom. Det glömmer jag aldrig, vad förbluffad jag var! Stackars lilla mig.
Det var roliga leksaker det där. Fler gånger blev det. D, K och jag kanske snattade 10 paket kondomer sammanlagt. Sista "kupen" var inte jag med, dem åkte fast och skvallrade på mig. Mamma blev oxtokig och jag fick en dags utegånsförbud och D och K fick en vecka. Minns att jag stod utanför deras fönster och ropade på D. Haha! Man får tänka på att jag var liten, jag fattade ingenting.

Det var den berättelsen, nu har du mer att läsa Daniela. ;)


Kommentarer
Postat av: Daniela

aow, ett blogg inlägg tillägnat mig :)

2007-02-09 @ 08:15:31
Postat av: Emelie Lindman

Japp, kondomstölden! haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback