tråkig och överskattad lista

Ännu en sån där skittrist lista att läsa, men dökul att fylla i. Hittade den i Sara Andersson blogg.

Vad heter du?
Emelie Linnéa Apollonia Lindman

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Mörkgrå mjukisar

Vad lyssnar du på just nu?
Matchbook romance - My eyes burns

Vad gjorde du igårkväll?
Myste med Viktor
Vad var det sista du åt?
Glass

Hur är vädret hos dig just nu?
Mörkt, kallt

Den sista personen du pratade i telefon med?
Linnéa

Det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Stilen

Gillar du personen som skickade det här till dig?
Jag hittade den hos Sara Andersson, och henne gillar jag mycket!

Hur mår du idag?
Det är bara bra

Vilken är din favoritdryck?
Coca cola!
Favoritalkoholiserad dryck?
Corona med lime är inte något man tackar nej till precis. Annars Cube och andra alkoläsk.

Favoritsport?

Volleyboll

Hårfärg?

Massa blond

Ögonfärg?
Massa blå

Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång

Syskon och deras ålder?

lillebror 8, stora syster 25, storebror 28, storebror 31
Favoritmånad?
maj, våren

Favoritmat?
Älskar mat, all mat.. typ

Favoritdag i veckan?

Fredag när man kommer hem från skolan

Är du för blyg för att bjuda ut någon?

Håller stenhårt fast i det där att i Sverige bjuder man inte ut någon.

Favoritlåt(ar)?Älskar musik, finns många favoriter.

Hur ser din musmatta ut?

Factory Outlet (hate it)

Favoritspel?

Super Mario, Sims.. typ

Kan du nudda din näsa med tungan?

Nej
Kan du korsa ett öga åt gången?

Haha, ja faktiskt!

Är du romantisk?ja, det är ja

Skulle du själv säga att du är lycklig?

Ja, det är jag
Hade du något favoritgosedjur när du var liten?

Mja, hade typ 100 st i min säng. (Saras svar, jag dog av skratt: En blå typ kanin som hette Luppen..)
Är du lik dina syskon?

Är nog ganska lik min syster.
Vad ska du rösta på i valet?
Politik är bajs.

Har du varit på festival?
Ja, hultfredsfestivalen 2006. I want it back, vilka minnen
När skrattade du senast så att du grät?

Händer inte så ofta nu för tiden..
Bästa konserten?
Hultsfred i all sin glans..
Ta närmsta bok, och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"She was a writer, and she lived in wonderful places like.."
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En korg med massa saker i.

Vad var det senaste du såg på TV?
"Mannen som kan tala med hundar"

Utan att se efter, gissa vad klockan är:
22.17 (22.18)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tystnaden bakom musiken
När var du senast utomhus, och vad gjorde du?
Jag, Emelie, Ellen, Ellen, Stephanie och Cilla åkte pulka i båsenberga vid 6.

Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Skrev blogg.

Vad har du på dig?
Mjukisbyxor och linne.

Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Drömmer bara massa mardrömmar.

När skrattade du senast?
När vi åkte pulka och det gick fort.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
1 tavla och 3 hyllor, mer har jag inte fått upp.
Har du sett något konstigt på sistone?
Kollade på Outsiders förut, sen var jag ju med Emelie förut också..

Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaning?

Vilken var den senaste film du såg?
Film och film, kollade Family Guy igår med Viktor.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
SKOR, VÄSKOR, KLÄDER, LÄGENHET
Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag klippte av min katts morrhår när jag var liten.
George Bush?

I don't care really.
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Vore dökul!
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
"Här kan du äta hur mycket du vill utan att bli tjock eller få proppar och det finns inga män här."
Vem är din bloggidol och varför?

Har ingen direkt bloggidol. Gillar Ollie86(på lunar)s syn och reflekteringar om livet. (Saras svar gjorde mig skitglad: Emelie Lindman, hon är vettig.)

Vad ska du göra när du har skrivit färdigt?
"spara & publicera"

Vem utmanar du att svara på dessa frågor?
Emelie Forsberg


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, Luppen va min käraste vän när jag va liten, nu vet jag inte ens vart han är.. vilken polare man är. :)

Postat av: Emelie Lindman

Jag dog iaf av skratt! "luppen", hahaha! schysst polare du är då!

2007-02-20 @ 16:19:18
URL: http://emelielindman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback